WIADOMOŚCI

  • 25.09.2010
  • 22918
Nocne kwalifikacje dla Alonso
Nocne kwalifikacje dla Alonso
W dzisiejszych kwalifikacjach przed jutrzejszym Grand Prix Singapuru najszybszym kierowcą był Fernando Alonso. Hiszpan z czasem 1:45.390 wyprzedził Sebastiana Vettela z Red Bulla i Lewisa Hamiltona jeżdżącego dla McLarena.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Pierwszy najszybszy czas ustalił Michael Schumacher. Niemiec już na okrążeniu wyjazdowym zaliczył poważny uślizg. Tor nie był do końca suchy, dodatkowo duża część nawierzchni została wymieniona specjalnie na ten wyścig – spowodowało to, iż asfalt ten schnął zdecydowanie wolniej. W takich warunkach kierowcy zdecydowali się wyjechać na twardszych mieszankach opon Bridgestone Potenza. W połowie pierwszej sesji na torze zatrzymał się Felipe Massa. Brazylijczyk zgłosił przez team radio problem z bolidem, po czym opuścił swój pojazd. Po tym zdarzeniu sesja została wstrzymana. Po usunięciu bolidu Ferrari większość kierowców ponownie wyjechała na tor. Na trochę ponad 2 minuty przed końcem na torze pojawiły się żółte flagi – wszystko za sprawą Bruno Senny, który na jednym z mokrych zakrętów zaliczył uślizg tylnej osi. Brazylijczyk zdołał jednak po pewnym czasie obrócić bolid i pojechać dalej. W Q1 odpadł Felipe Massa, a także standardowo kierowcy HRT, Lotusa i Virgin Najszybszy był zwycięzca ostatniego GP – Fernando Alonso

Druga część kwalifikacji rozpoczęła się od wyjazdu wszystkich kierowców na tor. Już po 2 minutach dziwne zachowanie silnika zgłosił przez team radio Fernando Alonso. Hiszpan został poproszony o zjazd na pit lane, aby rozwiązać problem. Po kilku minutach ponownie pojawił się na torze i był w stanie osiągać bardzo dobre czasy. Po 5 minutach bolid uszkodził Pietrow, który zaliczył uślizg i lekko uderzył tyłem bolidu w bandę. Ostatecznie tym razem do Q3 nie weszli dwaj kierowcy Force India i Toro Rosso, Nick Heidfeld jadący dla Saubera, a także Nico Hulkenberg z Williamsa.

Ostatnia część kwalifikacji rozpoczęła się od uzyskiwania dobrych czasów przez Alonso, Hamiltona i Webbera. Dość długo w garażu czekał Robert Kubica, który czekał na swój wyjazd przez 7 minut. Polak zdecydował się przejechać tylko jedno szybkie okrążenie. Kierowca Renault jako pierwszy zakończył udział w Q3. Kubica osiągnął swój najlepszy czas w pierwszym, drugim i trzecim sektorze, ostatecznie zajmując 8 miejsce. Przed nim znalazł się Nico Rosberg, który ponownie był szybszy od swojego partnera z zespołu. Schumacher na starcie jutrzejszego wyścigu znajdzie się za Kubicą. Najszybszy był Fernando Alonso – jego czasu nie był w stanie pobić drugi Sebastian Vettel. Za młodym Niemcem znalazł się Lewis Hamilton, a także Jenson Button, Mark Webber i Rubens Barrichello. Najwolniejszym kierowcą w Q3 był Japończyk, Kamiu Kobayashi.

Jutrzejszy wyścig rozpocznie się o godzinie 14:00 naszego czasu. Na relację zapraszamy do naszego serwisu!

Wyniki

# Kierowca Czas Liczba okrążeń
1

Fernando Alonso

Ferrari

1:45.390
2

Sebastian Vettel

Red Bull

1:45.457
3

Lewis Hamilton

McLaren

1:45.571
4

Jenson Button

McLaren

1:45.944
5

Mark Webber

Red Bull

1:45.977
6

Rubens Barrichello

Williams

1:46.236
7

Nico Rosberg

Mercedes

1:46.443
8

Robert Kubica

Renault

1:46.593
9

Ralf Schumacher

Mercedes

1:46.702
10

Kamui Kobayashi

BMW Sauber

1:47.884
11

Jaime Alguersuari

1:47.666
12

Nico Hulkenberg

Williams

1:47.674
13

Witalij Pietrow

Renault

1:48.165
14

Sebastien Buemi

1:48.502
15

Nick Heidfeld

BMW Sauber

1:48.557
16

Adrian Sutil

Force India

1:48.899
17

Vitantonio Liuzzi

Force India

1:48.961
18

Timo Glock

Virgin Racing

1:50.721
19

Heikki Kovalainen

Team Lotus

1:50.915
20

Lucas di Grassi

Virgin Racing

1:51.107
21

Jarno Trulli

Team Lotus

1:51.641
22

Christian Klien

HRT F1

1:52.946
23

Bruno Senna

HRT F1

1:54.174
24

Felipe Massa

Ferrari

-:--.---

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

290 KOMENTARZY
avatar
perwolek

25.09.2010 17:12

0

Rosberg niestety oczko wyżej....jak dodać do tego brak Massy w q3 to p8 Kubicy wygląda bardzo mizernie...


avatar
Galadin

25.09.2010 17:12

0

Taktyka w wykonaniu Renault to sabotaż. :/


avatar
ssooppeell

25.09.2010 17:12

0

renia chyba troche przesadziła ze strategią


avatar
Renault F1 Team

25.09.2010 17:13

0

ZY WY JESTEŚCIE ŚLEPI CZY GŁUPI? CO BY DAŁO TO, ŻE RENAULT BY PUŚCIŁO ROBERTA NA PIERWSZE KÓŁKO NA ŻUŻYTYCH OPONACH? I TAK WSZYSCY W 2 PRZEJEŹDZIE SIĘ POPRAWILI, TO BY DAŁO TYLKO TO, ŻEBYŚCIE SOBIE POPATRZYLI JAK POPRAWIA SIĘ W 2 PRZEJEŹDZIE O 0,2 SEKUNDY! ZMONDRZEJCIE WRESZCIE!


avatar
_syler

25.09.2010 17:13

0

o jakiej mówicie strategi?


avatar
racingfan

25.09.2010 17:14

0

i znowu Rosberg przed Kubicą , oni jacyś nierozłączni chyba , zawsze taka sama kolejność , mogliby sie chociaż zamienić miejscami


avatar
bazyli

25.09.2010 17:14

0

brawo kub


avatar
rbej

25.09.2010 17:14

0

Pisze się zmądrzejcie, więc zmądrzyj Ty....


avatar
Blaz

25.09.2010 17:14

0

Chyba więcej sie nie dało wyciągnąć z bolidu. Zobaczymy co powie Robert. Za to Alonso zaskakuje. Układ na starcie gwarantuje niezłe emocje.


avatar
mariusz199734

25.09.2010 17:14

0

sprzeprzyło renault sprawe;/ nawet williamsy GORSZE od renault sa przed robertem i ten nieszczesny Rosberg;< a alonso i Vettel Dobrze:>


avatar
Chyllus

25.09.2010 17:14

0

Błagam niech ktoś mi wytłumaczy tą beznadziejną strategię! Jak można wyjezdzac na jedno kółko i to jeszcze kiedy inni są na okrążeniu wyjazdowym i liczyć na dobry czas?! Przecież od razu bylo wiadomo jak to się skończy. Na torach F1 liczy się pozycja startowa a nie ilość niezużytych kompletów ogumienia. Nawet gdyby wszystkie KUB miał nowe to i tak nie pozwoli mu to wyprzedzić w wyścigu siedmiu kierowców! To wygląda jak podkładanie sobie samemu nogi..


avatar
_syler

25.09.2010 17:14

0

4. dobrze im powiedziałeś :)


avatar
Tempter

25.09.2010 17:14

0

Renault się bawi w BMW Sauber po raz kolejny ;) Jak nie będzie poprawy miejsca (a nie będzie bo wiemy jak działają mechanicy) to Robert powinien zmyć głowy kierownictwu zespołu...


avatar
KaTe

25.09.2010 17:15

0

Lewis nice!:)


avatar
srt4

25.09.2010 17:15

0

kubica jak zwykle do bani, a wszyscy winia zespuł


avatar
cummulus

25.09.2010 17:15

0

no i zgodnie z oczekiwaniami rzeklbym...


avatar
saint77

25.09.2010 17:16

0

@4. Renault F1 Team - tu nie chodzi o puszczenie Roberta na kółko w pierwszej sekundzie Q3 tylko umożliwienie mu przejazdu 2 pomiarowych kółek np. pod koniec sesji. I Warto by było tak zrobić, bo większa jest szansa na uzyskanie lepszego czasu. Nie ma się co pienić, jest i tak lepiej niż sądziłem (P9). W wyścigu jednak raczej nie utrzyma tego miejsca. Może będzie w 1 dziesiątce:)


avatar
noke54

25.09.2010 17:16

0

w sumie lepiej by było jakby Kubica był na starcie 9 zamiast 8. Teraz będzie startował z tej brudnej strony toru, gdzie jest pełno "kurzu" itd, więc start to będzie obrona przed Schumacherem. Massie pewnie wymienią silnik, co z tego że to już 9. jak i tak zaczyna wyścig z ostatniego pola. Vettel pewnie powtórzy start sprzed roku i spadnie na 3 miejsce.


avatar
bazyli

25.09.2010 17:16

0

11 halt die klappe


avatar
Janosoprano

25.09.2010 17:16

0

Zaczynam sie za Renault wstydzic, niebawem wcale nie beda Roberta (wspolnie pewno z nim decyzje podejmuja) wypuszczac, liczac na pole position,troche to żenujące.


avatar
rbej

25.09.2010 17:16

0

Pogódzcie się z tym że obecnie Renault jest za Williamsem i Mercedesem i ŻADNA taktyka tego nie zmieni.


avatar
_syler

25.09.2010 17:16

0

tłumacze bo mieli tylko 1 komplet nowych opon w q3


avatar
Galadin

25.09.2010 17:16

0

4. Renault F1 Team Nie obrażaj nas, sam nie jesteś mądrzejszy - jakoś Ferrari, RB, MCL, Mercedes - potrafią wykorzystać całe 10 minut. A Renault odstawia cyrk. Zawsze trzeba być przezornym, zawsze można się spróbować jeszcze bardziej poprawić. Nie, najlepiej jedno kółko pomiarowe bo i tak nic więcej nie wywalczymy - co za bzdury. Są wydarzenia losowe i papa z dobrym czasem.


avatar
Robinek09

25.09.2010 17:17

0

Zaczynają mnie denerwować w Reni stosują taktykę jakby mieli bezkonkurencyjny bolid Merc znów przed nimi.brawo Alonso mimo że ostatnio zacząłem go mniej lubić


avatar
mariusz199734

25.09.2010 17:17

0

@15 Kubica wycisnął bolidu co się dało gdzyby wypuściliby go tak jak Bar pojechał to było by nawet p5


avatar
McLfan

25.09.2010 17:17

0

Kurde, Marti... I jak tu ludzi od durni nie wyzywać? To tak w temacie strategii Renault... Miało być podium, nie będzie. Winne Renault. ;)


avatar
Chyllus

25.09.2010 17:17

0

@4. Renault F1 Team Poprawili się bo to było ich kolejne kółko z rzędu - więc może Ty zmądrzej!


avatar
noke54

25.09.2010 17:17

0

6. racingfan w sumie jakby Kubica jeździł z Rosbergiem w zespole to nie byłoby źle (mnie tam się taka opcja podoba)


avatar
Galadin

25.09.2010 17:18

0

Oszczędzali opony? Mieli jeden komplet? Jakoś Renówka nie ma problemu w Q2, to dlaczego im miałoby braknąć opon? Williams czy Mercedes mają więcej? Raczej mają mądrą taktykę w porównaniu do Renault.


avatar
Chyllus

25.09.2010 17:19

0

@23. Galadin Kolego obawiam się że ta strategia jest winą KUB. W Sauberze było tak samo - drugi team z rzędu mu taką strategię wymyśla..? Chyba nie...


avatar
dziarmol@biss

25.09.2010 17:19

0

Rozumiem przegrać w walce, ale nie podejmować walki to już dno ... Ciekawe czym kierują się jajogłowi stratedzy w takim planowaniu ! Oszczędzają opony, jak sugeruje borówa?? Po co? czyżby chcieli oddać na koniec GP Bridgestone?? To ma sens!! tną koszty! Jestem zawiedziony oraz mocno zdegustowany postawą zespołu Renault w tym i Kubicy. Jedyną wisienką na tym gorzkim torcie to PP Alonso ;-))


avatar
arthi

25.09.2010 17:19

0

20. Janosoprano na PP liczysz ty, oni z pewnoscia wiedza na co stac ich bolid. Kazdy kto ma choc ulamek rozumu liczyl najwyzej na 7-9. Zastanawiam sie czy strategia taka nie jest zwiazana z oszczedzaniem jednostki, ferrari juz sie sypie.


avatar
east

25.09.2010 17:21

0

Dam wyraz swoim emocjom.. 1. 10 pkt. dla Renault za strategie! Widzieliście tych idiotów, którzy wyjechali na początku Q3. Po co pytam? Debile. Dobrze, e Robert siedział w garażu. Szkoda tylko, że tak wcześnie go wypuścili. 2. I właśnie o to chodzi. Niech inni się uczą od Renault jak oszczędzać opony, w momencie gdy nie jest to do niczego potrzebne. 3. Nie rozumiem tych co tak wcześnie wyjechali - nie mowie o RBR, McL, Ferrari - bo oni nie oszczędzają opon, ale np. o Williamsie, Mercedesie. Zamiast siedzieć w garażu. Przecież nie mieli nic do stracenia tymi dwoma dodatkowymi kółkami. Renault i Robert Kubica po raz kolejny w tym sezonie mnie wkurwili strategią! Żenada! 4. Renault F1 Team - pewny Jesteś, że wszyscy? Może wcześniej to sprawdź. To nie boli.


avatar
Janosoprano

25.09.2010 17:22

0

32-Arthi-normalny jesteś ? Gdzie ja napisałęm że na PP liczę ?! Napisałem żeto ONI będąliczyli na PP nie wypuszczająć go nawet z pit, to byłsarkazm. Polecam więcej czytać co by nie było z tym więcej problemów.


avatar
Galadin

25.09.2010 17:22

0

30. Chyllus Jeżeli masz rację i to Kubica decyduje kiedy wyjechać, to muszę powiedzieć że on nigdy nie będzie mistrzem świata. Nie z takim podejściem.


avatar
Devan

25.09.2010 17:23

0

no niestety Renia przegięła z taktyką :( szkoda bo mogło być lepiej, miejmy nadzieję, że KUB znowu popisze się wspaniałym startem i przebije się do przodu... myślę, że jeżeli start będzie miał dobry zyska jakieś dwa / trzy oczka :D


avatar
Robinek09

25.09.2010 17:25

0

@36 żeby je później stracić po pit-stopie


avatar
xdomino996

25.09.2010 17:29

0

Kubica nie bedzie mistrzem, nie w Renault


avatar
GTR

25.09.2010 17:31

0

Na to czekałem! Na FERRARI F10 nie ma siły - ależ mnie dziś SF podbudowało swoją postawą. Massa out, ale ważne, że PP Alonso jest! Brawo! Trzymam kciuki za jutrzejsze zwycięstwo. Co do Renault - standard. Zawsze ryzykują i zawsze guzik z tego wychodzi. Puszczają typa na jedno kółko i myślą, że wystrzeli im z czasem na conajmniej P3 na kompletnie niezatłoczonym torze. Ferrari, RBR, McL czy Mercedes nie odwalają takiego schematu i dają szanse. Po prostu dają swoim zawodnikom szanse. Renault wyżej sr@ jak d*pę ma.


avatar
michal3100

25.09.2010 17:32

0

Ferrari otwiera i zamyka stawkę hehe


avatar
labugabu

25.09.2010 17:32

0

o co chodzi z ta relacja w serwisie formula1.pl? Beda pisac co sie dzieje czy jak? Na zywo jak TV?


avatar
Jaro75

25.09.2010 17:32

0

"5" Wiesz niektórzy nadal nie rozumieją że Robert to geniusz i On nie potrzebuje całego czasu.Jeżeli wie ca co stać bolid to wyjeżdża sobie na jedno kółeczko i robi tyle na ile bolid pozwala.A że mało... trudno. Liczę na dobry wyścig ,może coś się zdarzy... Ktoś się standardowo rozwali -:)) Robert da z siebie wszystko chyba że utknie za kimś na cały wyścig. Dobrze że Alonso a nie te pieprzo...RBR-y -:)) Pozdrowienia dla Fanów Roberta -:)) P.S. Jak się Wam nie podoba praca jaką wykonuje Robert to mi WAS SZKODA !!!


avatar
arthi

25.09.2010 17:33

0

34. Janosoprano i jeszcze anaflabeta! Skad ty mozesz wiedziec na co oni licza, bo wedlug mnie nie licza na pierwsza linie, na druga linie, ani nawet na trzecia. Wbrew opinia tutejszych komentujacych, tam nie pracuja idioci. Ten bolid jest taki, a nie inny. Jak sie zdarzy jakis cud to sa wyzej. Z reguly taki cud wiaze sie z wypadnieciem z toru kilku konkurentow.


avatar
Jaro75

25.09.2010 17:33

0

Sorki ,miało być do "4" -;))


avatar
Maxy

25.09.2010 17:34

0

znowu ZA bardzo ryzykowna taktyka renault.. oszczedzanie opon wiele im nie przynosi w wyscigu ;/ kurcze:|


avatar
pz0

25.09.2010 17:34

0

31. dziarmol@biss - Nick wrócił i to był oczywiście znowu spisek Niemców przeciw Kubicy. Chcieli po prosu ośmieszyć biednego Roberta i tym razem wciągnęli w te swoje rozgrywki Francuzów...


avatar
Chyllus

25.09.2010 17:34

0

34. Janosoprano Kolego nie denerwuj się - najwyraźniej koledze Arthiemu jego "kawałek m." nie zaskoczył :D Dla wszystkich, którzy nadal uważają że nie było po co wyjeżdżać bo przecież P7-9 to jedyne na co ich stać to zerknijcie na pozycję Barrichello - czy czas jego okrążenia wykręcony był na pierwszym kółku..? I najważniejsze czy Kubica w Ranault jest od niego gorszy..?


avatar
arthi

25.09.2010 17:35

0

39. GTR ty pewnie tak myslisz i jeszcze komentatorzy POLSATU, nikt kto ma olej w glowie tak nie mysli, a juz na pewno nie mysla o tym w renault.


avatar
grzegorz0812

25.09.2010 17:35

0

mnie zirytował fakt żę jeśli chcą wypuszczać RK na jedno okrążenie to powinni go wypuszczać zaraz po odnotowaniu przez wszystkich czasów bo jeśli oni czekają na zjazd wszystkich do boksów to zanim RK pokona ok.wyjazdowe to większość już wyjeżdża na tor. i jak zauważyłem za każdym razem popełniają ten prosty błąd wybierając taką taktykę.


avatar
tomek1973

25.09.2010 17:36

0

Brawo dla Alanso za PP i utarcie nosa RBR !!! Renault - beznadzieja - oszczedzanie opon ? czyste okrazenie ? blagam, nie piszcie takich farmazownow --- nawet opon nie sa w stanie dogrzac optymalnie kocami.... kazdy kierowca z czolowki drugie okrazenia przejezdza szybciej wiec na co k...a oni liczyli ......


avatar
Marti

25.09.2010 17:37

0

Perfekcyjne okrążenie Alonso, PP zasłużone. Ich radość z wiadomych względów jest umiarkowana. Taktyki Renault (jedno okrążenie pomiarowe) za Chiny nie rozumiem i tak szczerze, to powinni dostać w qualu po tyłku, wówczas by im się odechciało takiej ryzykownej strategii. Niemniej Robert znalazł się w kanapce mercedesowej, mam nadzieję, że Schumi go jutro trochę przyciśnie i zaoferuja nam jakiś fajny pojedynek bogaty w jaja :) aczkolwiek Michael ma dobrze startuje, więc możliwe, że łyknie Kubka na starcie. @26. McLfan - a co, źle że krytykują strategię Renault? Spieszę się i nie przeczytałam komentarzy. Ja wytypowałam sobie P8 w qualu dla Roberta, nie miałam żadnych wygórowanych oczekiwań. Cos mi się zdaję, że Petrov zadba jutro o SC ;)


avatar
darkopinio

25.09.2010 17:37

0

i tu sie zgodze z Rubinkiem , a strategia Reni ostatnio to kompromitacja i chyba Kubica macza w tym palce bo juz by sie wczesniej cos zmienilo wstyd ,ktos pisal juz wczesniej jakby mieli najlepszy bolid ,wskoczymy ,strzelimy kolko moze dwa i gra , o jak sie rymło mi


avatar
luka55

25.09.2010 17:38

0

@4 Renault F1 Team Sam sobie ,,ZMONDRZEJ'' a przynajmniej nie badz slepy . Kiedy widzialem co planuje Reno w q3 od razu powiedzialem ze bedzie klapa . Najbardziej jednak mnie zalamuje to ze twierdzisz ze po co wiecej kolek trzaskac skoro i tak by nic nie uzyskal . To lepiej wogole po co wyjezdzac z boksu skoro juz nie walczy sie o mistrza co ? No i jeszcze nie moge sobie darowac malej uszczypliwosci ; otoz znow kolega Rosberg ktorego nazwales ciota ostatnio jest przed Kubica. Chyba cos nie tak nie prawdasz? Przeciez caly czas mowi sie ze od czterech wyscgow czy nie wiecej Reno ma duzo lepszy bolid niz Merc to ja sie pytam dlaczego Reno zamiiast gonic w generalce Mercedesa oddala sie od niego to samo Kubica ktory traci na rzecz ,,cioty'' Rosberga . Wynikac moze z tego jak ktos ci wtedy odpisal ze Kubica i Rosberg to ten sam poziom ciotowatosci lub wiekszy ? JJa tak ani w jednym ani w drugim przypadku nie twierdze.


avatar
pjc

25.09.2010 17:38

0

Alonso ponownie wyciąga z bolidu Ferrari maksimum możliwości. Kto wie, może to właśnie Hiszpan będzie czarnym koniem końcówki sezonu. Włoska ekipa zadziwiła chyba wszystkich postępem jakiego dokonała w ostatnim czasie. Poza tym mamy niesamowity tłok z przodu i to oznacza, że aż trzy zespoły będą walczyć łeb w łeb do ostatniej eliminacji. Wynik Rubensa wart uwagi. Dzielnie broni dobrego imienia brytyjskiej ekipy. Strategia Renault? No cóż, może rzeczywiście chodziło o zaoszczędzenie kompletu opon. Jutro Kubica powalczy z Mercedesami i myślę,że może im dać radę jeżeli taktyka Renault będzie trafna. Dzisiejsze kwalikacje pokazały także prawdziwy obraz sił w dwóch teamach. Kobayashi jest jednak świetny, co potwierdził swoją jazdą (nie mówię jeszcze jednoznacznie,że lepszy od Nicka bo Niemiec musi chyba dostosować się do bolidu). Natomiast Senna powinien zmienić barwy kasku. Nie jest na razie godzien ich noszenia - to brutalne stwierdzenie ale 1.2 sek straty do Kliena to przepaść. I tu brawa dla Austriaka. Szkoda także kierowców Toro Rosso. Chociaż jeden z nich powinien być w finałowej części kwalifikacji. Może następnym razem im się uda.


avatar
Marti

25.09.2010 17:39

0

* "aczkolwiek Michael dobrze startuje" miało być


avatar
GTR

25.09.2010 17:39

0

48. arthi - doprawdy? Bo dla mnie gadka o oszczędzaniu gum to jeden wielki bullshit. Moim zdaniem dało się wyprzedzić FW32 i Rosberga. Jedno kółko to bardzo duże ryzyko. Zwłaszcza gdy na torze jest jeszcze woda! Renault zawsze liczy na cud.


avatar
arthi

25.09.2010 17:41

0

47. Chyllus Williams wproadzilo duze zmiany, przeskoczyli Mercedesa, wiec niby czemu nie mieliby przeskoczyc renault. Myslisz, ze jakby renault moglo wiecej, to nie pokazali by wiecej? Robert i tak jest w prawie kazdych kwalifikacjach o 1-1,5 szybszy od kolegi z teamu, myslisz ze moglby byc 2-3 sekundy szybszy? Petrov az takim beztalenciem chyba nie jest.


avatar
arthi

25.09.2010 17:42

0

56. GTR wcale nie uwazam, ze oszczedzaja opony, w kazdym razie to bylaby dziwna strategia.


avatar
McLfan

25.09.2010 17:43

0

Niech każdy sobie policzy... Na weekend wyścigowy są trzy i tylko trzy komplety miękkiej mieszanki. I teraz macie odpowiedź na to, dlaczego druga seria okrążeń w Q3 jest szybsza. Pierwsza jest robiona na używkach z Q2. Taktyka Renault okazała się ryzykowna, ale ZAGRAŁA! Kubica nie popełnił błędu, pojechał na nówkach to, co się da. Więc wcześniejszy wyjazd na używkach z Q2 nic by nie zmienił... Psioczyć by można, gdyby z jakiejś przyczyny Robert nie pojechał optymalnie. Ale pojechał, bo miał czysto właśnie, kierowców wyjeżdżających ewentualnie, którzy ładnie puszczają.


avatar
Ataru

25.09.2010 17:45

0

51. Marti, sugerujesz, ze rozbije sie dla Roberta? ;-)


avatar
owadd

25.09.2010 17:45

0

Coś ostatnio nie idzie Kubicy w kwalifikacjach. Nie mówię że powinien walczyć o pp, ale Rosberg i Barrichello są chyba w zasięgu Renault i Kubicy...


avatar
ravbmw

25.09.2010 17:46

0

Renault, Kubica i Petrov - ale zawód, ale nie tylko Kubica z "wielkich" nawalił, Webber też cienko. Barrichello super.


avatar
GTR

25.09.2010 17:46

0

No to po co wypuszczali wg tego co oglądaliśmy? Jakoś nie mogę w to uwierzyć, co właśnie komentatorzy Polsatu pierdyknęli. To rzeczywiście byłaby dziwna strategia. Co do FW32 - zrobili duże postępy - naprawdę podziwiam, ale również nie wierzę w to, że R30 dokonał wymiernego wyniku w Q3.


avatar
arthi

25.09.2010 17:47

0

59. McLfan w sumie to ma sens. Przy czym oznaczaloby to , ze na uzywkach nie sa w stanie zblizyc sie nawet do czasu przejazdu na nowym komplecie opon.


avatar
pjc

25.09.2010 17:48

0

Ludzie ogarnijcie się! Nazywanie Rosberga "ciotą" to ogromna obelga i przesada. Niektórzy mają chyba nie po kolei w głowie.


avatar
xdomino996

25.09.2010 17:49

0

59. McLfan nie prawda jest 5 miekkich i 6 twardych tylko 2 miekkiej zawsze na treningach leca 1 na q2 chyb aze ktos uzyje 2 i reszta na q3


avatar
McLfan

25.09.2010 17:50

0

Wg moich informacji są trzy zestawy miękkich i cztery twardych.


avatar
zelik76

25.09.2010 17:51

0

Jutro bedzie procesja, o wynikach zadecydują pitstopy i mam nadzieję że team nie zaprosi Kubicy jako pierwszy do boksu bo będzie powtórka z rozrywki. biadolenie o oszczędzaniu opon nic nie da, wszyscy i tak startują na tych, na których zakończyli kwalifikacje, czyli wszyscy przejechali równo po jednym kółku. bo przecież nikt nie zakładał używanych na najważniejszy - ostatni przejazd. Wydaje się że w zespole pogodzili się z myślą, że już w tym sezonie fundusze nie pozwolą na nawiązanie walki o wyższe cele niż przy końcu Q3. Można liczyć na łut szczęścia - jakiś dzwon i SC, bo wyprzedzanie będzie NIEMOŻLIWE, ewentualnie na starcie w tym kotle na pierwszym zakręcie. Dziwne że szefostwo Renault robi sobie wielkie nadzieje na rewelacyjny wynik przed GP, podczas gdy Kubica mówi w mediach prawdę. czyżby uważali go za Robocopa, który z w teamie ze średnim bolidem i z kiepskimi finansami będzie im przywoził podium co wyścig? Gdyby mieli w zespole Quick Nicka czy takiego Buemiego pewno stękali by teraz gdzieś przy końcu stawki i walczyli z Sauberem. Robert wyciska ostatnie soki z tej pszczółki, nikt inny nie wyciśnie z niej więcej, więc trochę pokory panowie, nie gadać o podium, mistrzostwie za rok, tylko do roboty panowie, bo słowami w F1 jeszcze nikt nic nie osiągnał. Przede wszystkim poszukać sponsorów, bo z takim budżetem to Kubica za rok może sobie o mistrzostwie pomażyć. A teraz to Robertowi buty czyścić!


avatar
GTR

25.09.2010 17:52

0

59. McLfan. Ale to i tak nie ma znaczenia w trakcie wyścigu. Jeśli startujesz na miękkiej i bardzo ostro dajesz po garach, owszem - szybko Ci się opony zużyją, musisz zjechać, założysz twarde ale i tak wracasz na pozycję po kolejce odwiedzin w pit-lane. Co daje zatem wymiana miękkiej na miękkie na tak wąskim torze?


avatar
pz0

25.09.2010 17:52

0

67. McLfan ale na same q, a nie na cały weekend


avatar
Marti

25.09.2010 17:53

0

60. Ataru - absolutnie tego nie sugeruję.


avatar
tomntom

25.09.2010 17:54

0

jaki czas miał Robert w Q2?


avatar
pz0

25.09.2010 17:55

0

1:46,949


avatar
rbej

25.09.2010 17:55

0

"Postanowiliśmy wykonać tylko jedno okrążenie pomiarowe, ponieważ chcieliśmy jechać z minimalną ilością paliwa, a miękkie opony działają tu optymalnie tylko na pierwszym kółku. Uważam, że było to dobre okrążenie."


avatar
Jaro75

25.09.2010 17:56

0

"68" ...i nie tylko buty.Bez Roberta ,bolid Renault miałby problem wejść do Q3... Chłopak niesie Ich na plecach... Ech,szkoda pisania.Tępy i tak nie pojmie-:)) Pozdr.


avatar
xdomino996

25.09.2010 17:56

0

67. McLfan ok sa rózne zródła;d. Ale zawiodłem sie z brudna strona brakiem wyprzedzaniem pewnie z 'świetnym' pitstopem Renault nie widze niestety Kubicy w piewszej dziesiatce kurde chciałbym aby było innaczej


avatar
tomntom

25.09.2010 17:58

0

czyli w Q3 Robert miał lepszy czas niż w Q2 wiec bardzo dobrze pojechał, bo najczęściej w Q3 miał gorszy czas niż w Q2. Czyli nie zawalili z taktyką tylko poprostu inni byli lepsi


avatar
xdomino996

25.09.2010 17:59

0

Chyba ze pogoda pomoze Kubicy


avatar
Jaro75

25.09.2010 18:00

0

"77" No ale niektórzy mają chorą korę mózgową i tego nie widzą...


avatar
el_diablo

25.09.2010 18:07

0

"Postanowiliśmy wykonać tylko jedno okrążenie pomiarowe, ponieważ chcieliśmy jechać z minimalną ilością paliwa, a miękkie opony działają tu optymalnie tylko na pierwszym kółku. Uważam, że było to dobre okrążenie."


avatar
FAster92

25.09.2010 18:08

0

To są najlepsze chwile w mojim,życiu mojego szczęćcia nie da się opisać . Gratulacje dla ALONSO i całego zespołu SF. Potrafili w najgorszym momencie zareagować i ... kolejne PP dla ALONSO. FORZA FERRARI


avatar
R90

25.09.2010 18:11

0

Dzis koljeny raz Pietrov pokazal jakim znakomitym driverem jest...żenada, popelnia bledy jak nowicjusz i juz nie moze sie tlumaczyc ze sie uczy bo przejechal juz wystarczajaca ilosc kilometrow. Powinni go wywalic, tak jak zrobil to Sauber z de la Rosa. Odstawal od kobayashiego i dali Quick Nicka. Tak samo powinni zrobic z Ruskiem


avatar
jar188

25.09.2010 18:11

0

Brawa dla Alonso,czyżby Ferrari znalazło kilka dziesiąty do \rb na koniec sezonu? Renault i Kubica dali dupy jakby nie patrzeć. Po pierwsze mieli dwa komplety świeżych opon (wg wersji komentatorów) i jechanie na jeden tylko przejazd było bzdurą, pokazały to wcześniejsze quale gdzie często podczas pierwszego przejazdu w q3 osiągano lepsze czasy niż podczas drugiego. Głupto i błąd popełniony poraz kolejny przez Renault i Kubicę, oczywiście jak zawsze wszytko ładnie wytłumaczą, no bo co niby maja innego zrobić.


avatar
mariusz199734

25.09.2010 18:20

0

zadowolony z q3 25% czyl dobrze ze ham i but wysoko:)) liczyłem tak:]


avatar
grzes12

25.09.2010 18:24

0

Niestety ale po wczorajszych awariach i problemach z bolidem ..., to wszystko na co było dzisiaj stać Kubicę w tym bolidzie ;) No i chyba trzeba przełknąć gorzką prawdę , że Williams w końcówce sezonu jest nieco szybszy od Renault ;/ Co do samej taktyki - to jej nie rozumiem . Bo jednak dobrze jest zrobić czas , nawet na używanym komplecie opon , aby wykluczyć ryzyko ewentualnej czerwonej flagi w końcówce Q3 ...no i zawsze jest szansa na idealne okrążenie .... Gratulacje dla Alonso ! Pomijając Renault , w końcu kwalifikacje trzymające do końca w niepewności ...., w których to decydowały umiejętności kierowców ;P No i jednak zaostrzone testy przedniego skrzydla i podłogi sprawiły że RBR nagle stracił względem rywali około 0,5 s ....


avatar
Michu90

25.09.2010 18:26

0

Pier******e wszyscy, że głowa boli..... Renault jest pewnie świadome mimo wszystko słabej formy swojego bolidu i mogą sobie pozwolić na ryzykowną taktyke, która może nie przynieść zadnego pożytku. Z drugiej strony Robert i tak pojechał najlepsze okrążenie weekendu (swoje) to ile mógł poprawić ?? 0,1 ; 0,2 ??? może wcale ?? A wy wszyscy wierzycie, ze renault tak sra sie tą "walką" z mercem ??? widzieliście podejście MSC, (+11sek w q2), mrugnął oczkiem i nagle po niby "awarii" swobodny czas na q3.... oni sie tam poprostu tak NIE podniecają, bo i tak już nic wielkiego nie wywalcza w tym sezonie... Tak jakbyście mieli gdzieś w głowie ambicje na mistrza (merc przed sezonem), wychodzi dupa i byście sie podniecali o 8,9 miejsce .... po co? a Renault zaoszczędzili komplecik, może sie jakoś uda coś z tego wywalczyć a jak nie to i tak jedno miejsce w tą czy w tą to TYLE im zmieni..... pojedynek Renault-Mercedes, a raczej Kubica-Mercedes to tylko marketingowa BZDURA !!,


avatar
leo_

25.09.2010 18:27

0

Oczywiście, że Robert pojechał maksymalnie-w Q3 miał o ok 0,4 sek lepszy czas niż w Q2. Czasy z najlepszych czasów sektorów w Q3: 105,1(Vet) 105,26(Alo) 105,57(Ham) 105,8(Web) 105,92(But) 106(Bar)106,24(Ros) 106,59(Kub). Czasy są w sekundach, mogą być niewielkie odstępstwa w wyniku zaokrągleń. Poza tym widać, że w Q3 Vettel popełnił gdzieś błąd, bo powinien być pierwszy-przed Alonso (w Q3 był drugi), podobnie Weber, który spadł w kwalifikacjach za Buttona.


avatar
McLfan

25.09.2010 18:29

0

Warta parę milionów $. ;) Tylko czy jest sens wydawać kasę, by dostać te parę milionów? Sądzę, że niekoniecznie, stąd zatrzymany rozwój.


avatar
Michu90

25.09.2010 18:33

0

Warta pare milionów może i tak, ale dalszy mocny rozwój tej konstrukcji też wart pare (może nawet wiecej) milionów, a przeciez renault jest na z góry słabszej pozycji patrząc na "doświadczenie" i ilośc popełnianych błędów petrova.... i jego czasy tez.... myśle że renault jednak mimo wszystko stawia ewidentnie TYLKO na Kubice i ich zapowiedz walki w przyszłym sezonie o tytuł moim zdaniem świadczy o zostawieniu petrova, zebraniu kasy od rosyjskich sponsorów i władowania jej w szanse na tytuł dla KUBICY, a petrov niech sobie pojeździ :)


avatar
McLfan

25.09.2010 18:43

0

Michu, napisałeś dokładnie to samo, co ja. Walka o tę pozycję wyżej może być nieopłacalna, wiedząc, ile kosztowałby ten rozwój, a dodatkowo jest niepewny ten awans. Więc odpuszczenie walki jest jak najbardziej zrozumiałe.


avatar
pjc

25.09.2010 18:43

0

@Michu90 to,że Renault stawia tylko na jednego kierowcę widać nie od dziś - identyczna sytuacja była z Alonso. Szukanie dwóch równorzędnych kierowców jest wg. mnie lepszym posunięciem. Ale widocznie w sezonie 2010 brakowało jeszcze funduszy na taki manewr. Dlatego mam nadzieję,że w 2011 zobaczymy u boku Kubicy kogoś o wiele lepszego od Pietrowa.


avatar
pjc

25.09.2010 18:44

0

To pozwoliłoby im walczyć o wyższe cele.


avatar
Kornik

25.09.2010 18:50

0

Nie wiedziałem że w tym kraju jest tylu expertów F1. Niech zwolnią wszystkich z Renault i zatrudnia kilku z tej strony wtedy Kubica będzie wygrywał w każdym wyścigu.


avatar
Michu90

25.09.2010 18:52

0

Tylko czym są te wyższe cele??Jak dla mnie renault moze tylko liczyc na indywidualny tytuł kubicy za kase petrova :może tylko liczyć na indy wydaje mi się, że w renault nie jest zbyt dobrze z kasą... jeszcze niedawno nie wiadomo było czy renault zostaje w f1.... a petrov to jest jakies źródło funduszy na rozwój bolidu, ale wszystkie informacje od kierowcy dla mechaników musi dostarczać Kubica... nie wiem co lepiej, czy kasa i jeden dobry kierowca, czy dwóch lepszych co umożliwia rozwój bolidu nie tylko tak "jak powie" Kubica.... Myśle, że alternatywą dla Petrova może być Kimi , bo on by pociągnął pewnie sponsorów i co za tym idzie kase :) osobiście wolałbym Raikonena, ale obawiam się pozostawienia obecnego składu;/


avatar
dick777

25.09.2010 18:57

0

Nie będę komentował tej osobliwej startegii w kwalifikacjach, bo inni zrobili to już za mnie. Jutro będzie w ogóle ciężko o punkty, bo tempo wyścigowe Renault ma obecnie żałosne. Tylko deszcz lub zadyma na torze może im pomóc. Generalnie berdziej niepokoi mnie co innego. W początkowej fazie tego sezonu Renault odgrażało się, że druga połowa będzie w ich wykonaniu znacznie lepsza, tymczasem druga połowa jest gorsza od pierwszej w odniesieniu do innych zespołów. A to, niestety, bardzo źle wróży na następny sezon. Obawiam się, że w przyszłym roku Renault będzie trudno powtórzyć wynik z tego sezonu. Na pewno tak będzie, jeśli w Renault nadal będzie jeździł Pietrow, który nie wnosi do zespołu niczego poza pieniędzmi.


avatar
pjc

25.09.2010 19:02

0

@Michu90 to prawda, zatrudnienie kogoś pokroju Raikkonena może przynieść tylko korzyść. Ja jestem zdania,że Vitalij odejdzie. Trzeba czekać na rozwój wypadków.


avatar
McLfan

25.09.2010 19:05

0

A ja się pytam- Gdzie są panowie Skiba, bonbka, Timber, Zgred Zen? Gdzie to podium? Gdzie miejsca Kubicy 3, 4, 5, 6?


avatar
Ferrante

25.09.2010 19:08

0

Napiszę tak: jauż pięć wyścigów temu wspominałem, że jedynym kierowcą, który oprócz zawodników Red Bulla, kwalifikował się zawsze do Q3, jest Robert Kubica. Teraz po piętnastych kwalifikacjach, mogę napisać to samo. Piszcie sobie o "szybkim" Alonso czy niesamowitym Hamiltonie, a ja wam na to powiem: możecie naginać fakty ja tylko chcecie, jednak ststystyki nie oszukacie, proponuję rozkład Gaussa prześledzić, zanim się wdacie w dyskusję...


avatar
konradosf1

25.09.2010 19:12

0

Ale nie można w Q3 dawac kierowcy szansy na tylko jedno okrążenie. Kubica mógł byc wyzej i to nawet o 2 pozycje. Ponadto taki tor jak w Singapurze wymaga większej ilości okrążeń. Z pierwszej dziesiątki tylko Vettel i Kobayashi zrobili po 2 kółka, a reszta po kilka. Ciekawe że znów kolejny kierowca (Alonso) miał "kłopoty" z silnikiem, a potem jeździł jak natchniony.


avatar
racingfan

25.09.2010 19:13

0

kto wymyśla strategie dla Renault? chyba jakiś marny mechanik, Już raz to stosowali i Kubik marnie wypadl , ale chtba było im mało To co zrobili zapachniało dawnym BMW Sauber


avatar
zelik76

25.09.2010 19:14

0

96. pcj Pamiętaj że kierowcy pokroju Kimiego trzeba słono zapłacić za sezon, a sponsorzy fina nie bedą patrzeć jak Reno bedzie budować zespół pod Kubicę. Pozatym nie wiem czy Kimi przyniesie więkrzych sponsorów od Vitka, nie wydaje mi się. ogólnie Renia z pustą michą ma dylemat...


avatar
racingfan

25.09.2010 19:15

0

Jeżeli robert tak lubi ryzyko to niech sobie poskacze na Bangie, a nie próbóje róletki na torze To co zrobił było głupie, zawału można było dostać z nerwów , a i tak na niewiele się zdało.


avatar
beata212

25.09.2010 19:18

0

renault jak zwykle zaje...bało sprawę. wypusczenie Kubicy na 1 kółko?żal mowic... na dodatek Petrov niczym szczególnym się nie popisał-jak zwykle zresztą...mam nadzieję że go renia wywali i wezmą kimiego :)


avatar
racingfan

25.09.2010 19:18

0

Strategia Renault była nieprzemyślana , żaden liczący się zespół nigdy nie stosuje takiej taktyki , a przynajmniej mnie o tym niewiadomo Nigdy nie widziałem aby Ferrari albo McLaren albo Red Bull stosowali taką taktyke , to pachnie amatorstwem


avatar
pjc

25.09.2010 19:21

0

@zelik76 zgadzam się. To jasne jak Słońce:) Tylko tego typu inwestycja ma szansę zaowocować lepszymi wynikami Renault.


avatar
dziarmol@biss

25.09.2010 19:25

0

98. Ferrante statystycznie koń i kura mają po trzy nogi ;-)) Masz rację statystyki nie da się oszukać ;-)) pozd.


avatar
lechu55

25.09.2010 19:26

0

Dość ciekawe kwalifikacje. Brawa dla Alonso. Po odpadnieciu Massy martwilem sie o Alonso. zwlaszcza gdy zgłosil problemy z silnikiem. Ale pojechal swietne kwalifikacje. Dobrze takze Red Bull i McLaren. Szykuje sie jutro niezla walka między nimi. Renault dzis zawalilo taktyke. Mozna bylo wypuscic Kubice wczesniej i byc moze dlaoby to lepszy wynik. Niezly wynik Mercedesa. Były problemy u Schumachera ale jakos je zażegnali zobaczymy na jak długo. Heidfeld jak na początek całkiem nieźle, choc patrząc na to ze Kobayashi awansowal do Q3 to mozna sie bylo po Niemcu więcej spodziewac. Całkiem niezle pojechali kierowcy Toro Rosso. Virgin zblizyl sie nieco do Lotusa. Szykuje sie ciekawy wyscig. Hamilton na pewno nie odpusci, mysle ze Red Bulle tez. Mysle jednak, ze jesli Alonso nie będzie mial problemów z bolidem to wygra. Kubicę typuje na P7.


avatar
dziarmol@biss

25.09.2010 19:26

0

46. pz0 Jak widać i Ty wróciłeś stąd zła passa Kubicy ;-))


avatar
cummulus

25.09.2010 19:29

0

106. statystycznie co trzeci czlowiek na ziemi jest chinczykiem. czyli liczac od dolu.. dziarmol, pjc...racingfan jest chinczykiem :) ale rzeczywiscie zgodnie z tym co pisze Ferrante, RK jest "najrowniejszym" kierowca


avatar
Knight Rider

25.09.2010 19:33

0

nie ma co , Renault spiepszylo sprawe. wydaje mi sie ze gdyby wypuscili KUB na dwa okrazenia to Robert bylby wyzej . ... zal... :(((((


avatar
Ferrante

25.09.2010 19:33

0

102. racingfan - próbowałem bungee, skosztowałem sling-shota i dałem się namówić na sky-diving (brrrr), gdybyś przybliżył, oc Ci chodzi, to może cel jakiś sobie znajdę....


avatar
McLfan

25.09.2010 19:35

0

110. Na jakiej podstawie tak sądzisz? Za dodatkowe okrążeniu w kwalu FIA podnosi pozycję? CO za bzdura...


avatar
cummulus

25.09.2010 19:37

0

110. nieprzypuszczam zeby bylo lepiej. wydaje mi sie ze to jest po prostu to na co stac R30


avatar
Ferrante

25.09.2010 19:40

0

106. dziarmol@biss - mylisz pojecia. Sto koni i sto kur mają przeciętnie po trzy nogi. Statystycznie sto koni ma 400 nóg, a sto kur ma ich 200. Z błędem statystycznym 3%. Przeciętna to nie statystyka, gdyby przeciętna miała takie znaczenie jekie jej przypisujesz, to co piąty wpis na tym portalu dokonuje Chińczyk.


avatar
Ferrante

25.09.2010 19:43

0

109. cummulus - sorry kiedy pisałem, jeszcze Twojego komentu nie było, w pewnym sensie nasze opinie się pokrywają.


avatar
dziarmol@biss

25.09.2010 19:46

0

112. McLfan- Akurat Robert z reguły drugie okrążenie kwalifikacyjne ma lepsze stąd taka teza.. pomyśl, robisz dwa pomiarowe okrążenia i jeśli nawet te miękkie gumki spisują się tylko na pierwszym okrążeniu to i tak je zrobisz . Po co zamykać sobie samemu szanse na kolejne okrążenie?? Oszczędzanie opon w wyścigu nie ma najmniejszego sensu skoro startujesz ze środka stawki a i tak wszyscy pojadą na jeden pitstop..Jak by nie przymierzać to Renia strzela sobie w kolano..


avatar
Siffredi

25.09.2010 19:46

0

na oficjalnej jest fotka Dmitry Kozak(wicepremier Federacji Rosyjskiej) i Oksany-menadżerki. Przyjechał obejrzeć Vitalego w akcji. Nie mam wątpliwości w sprawie rozwoju zespołu Renault na następny sezon. A ten do końca trzeba jakoś godnie przeciupać. Niech wygra lepszy w tym wypadku Ferrari albo MCL. Widowisko na jutro przednie :)


avatar
dziarmol@biss

25.09.2010 19:51

0

114. Ferrante- Nie myl matematyki oraz biologii ze statystyką ;-))


avatar
pjc

25.09.2010 19:54

0

pcj? Chińczyk razem z dziarmolem???? :) Ludzie nie zmieniałem nicka:) @cummulus i zelik76 tylko żartuję. Pozdrawiam.


avatar
Ferrante

25.09.2010 19:58

0

118. dziarmol@biss - to właśnie ja nauk nie mylę, rozgraniczam ilość zwierząt (algebra) od ich właściwości (biologia) i wykazuję, że statystyka w wypadku takiej koniunkcji nie ma zastosowania.


avatar
Domini007

25.09.2010 20:17

0

Zastanawiająca jest słaba dyspozycja Force India...


avatar
leo_

25.09.2010 20:18

0

Ja przyłączam się do tych co twierdzą, że strategia Kubicy była dobra. Ale była ryzykowna to fakt. Jestem jednak prawie pewien, że jakby pojechał 2 kółka, to drugie kółko byłoby gorsze. W sumie, więcej nie dało się pojechać.


avatar
McLfan

25.09.2010 20:19

0

116, zastanów się dlaczego. ;) Pierwsze okrążenie jest robione najpewniej na używkach z Q2, a finalne na nówkach. Renault wyrzuciło z programu pierwszą część. Więc czasu by NIE poprawili na... hmm 90%?


avatar
razor1

25.09.2010 20:21

0

Liczę na P1 Alonso, Crash Kid wjedzie w Hamiltona, Webber zawali start, Kubica na P3, Button P2 i tak Ferdek będzie liderem.


avatar
wolak

25.09.2010 20:23

0

Po raz kolejny deszczu nie ma tak było we węgrzaech w Niemczech w Moncy czy Malezji Redbule zawiodły Vetell 2 Weberr 5 dopiero sądze że wyscigu nie ukończy Hamilton i Massa Kubica przeszunie się 4 pozycję lub 5 1Vetell 2 Alonso 3 Weberr 4Ronsberg 5 Kubica 6Butonn 7Barichello 8 Hulkenberg 9Pietrov 10 Kobajasi


avatar
dziarmol@biss

25.09.2010 20:37

0

123. McLfan Ja raczej mam na myśli ostatni przejazd na nowych ;-)) Czemu tylko jeden? Można było spokojnie dwa przejazdy zrobić a tak "popadli my w kałabanie i czort karty rozdaje" ;-))


avatar
lechart

25.09.2010 20:57

0

Kwalifikacje Kubicy na miarę możliwości zespołu. Tak jest już od pewnego czasu. Wyższe miejsca uzyskiwane przez Roberta, wynikają głównie ze splotu szczęśliwych dla niego okoliczności i umiejętnego ich wykorzystania. Jeżeli chodzi o strategię zespołu w kwalifikacjach, to według mnie była prawidłowa. Po co się męczyć i zając 9 miejsce. Lepiej zaryzykować i wyjechać pod koniec Q3 może się uda być wyżej, a jeżeli nie, to też niewielka strata. Szkoda tylko, że Pietrow jak zwykle nerwowo nie wytrzymał. Gratulacje dla Alonso. Dziś znów pokazał klasę.


avatar
dziarmol@biss

25.09.2010 21:17

0

120. Ferrante No widzisz , matematyka rozgranicza biologia tudzież natomiast statystyka z definicji wszystko wrzuca do jednego wora ;-)) Stąd wychodzą różne dziwolągi ;-))


avatar
PBY4

25.09.2010 21:30

0

Nie ulega wątpliwości, ze Ferrari złapało wiatr w żagle i pozycja Fernando -przy jego umiejętnościach i wyczuciu auta- nie dziwi. Co do Roberta osobiście miałem nadzieję na co najmniej 5 miejsce. Jednak wierzę w dobry start Roberta. Nie raz już udowodnił, że potrafi zyskać na starcie, a jego równa jazda przynosi dobre rezultaty. Trzymam kciuki za Roberta i za Witalija.


avatar
Xabi89

25.09.2010 21:47

0

124. razor1 - Pozdrawiam i podpisuję się pod takim scenariuszem :))


avatar
rbej

25.09.2010 22:00

0

Zgaduję w ciemno kolejny nudny wyścig w wykonaniu Kubicy. Start i pitstopy się nie liczą. Liczę na Hamiltona. To jedyny kierowca w czołówce którego ogląda się z prawdziwą przyjemnością.


avatar
witek70

25.09.2010 22:09

0

Miejsca 4,7,8,9 odzwierciedlają swoją pozycję w klasyfikacji generalnej :)


avatar
witek70

25.09.2010 22:12

0

Pietrow i Trulli też, czyli 4,7,8,9,13,21 :)


avatar
witek70

25.09.2010 22:14

0

Red Bull,McLaren,Ferrari cisną, Renault spasowało. Jak Robert będzie wyżej niż 6 pozycja będzie sukces. Do tego trzeba będzie się przyzwyczaić...


avatar
witek70

25.09.2010 22:15

0

Zakładając, że tak jak teraz jeden bolid z pierwszej 6-ki wypadnie (Massa)


avatar
pz0

25.09.2010 22:22

0

108. dziarmol@biss - jaka zła passa? Kubica prezentuje się całkiem przyzwoicie.


avatar
wymiatacz

25.09.2010 23:14

0

Ja myślę że kubica ukończy jutrzjszy wyścig na 4 miejscu


avatar
dziarmol@biss

26.09.2010 00:41

0

136. pz0- W kontekście dzisiejszych( a i wcześnie też się trafiały) kwalifikacji to chyba nie nazwiesz tego pasmem sukcesów. pomijam dość kiepski bolid ....


avatar
nekos

26.09.2010 08:07

0

dawac juz wyscig :D alonso ma wygrac !


avatar
zenobi29

26.09.2010 08:31

0

31. dziarmol@biss ; 51. Marti - Taktyka może i ryzykowna ale zarówno Renault wierzy w jego, jak i Robert swoje możliwości. Po raz kolejny się nie zawiedli. Na dzień dzisiejszy bolid jest słaby i o walce z czołówką( ponad sekunda do Alonso) nie ma co liczyć. A kręcić kółka tylko po to, by uzyskać i tak końcowy wynik(sami wiecie , że lepszego by już nie było) nie miało sensu. Tym bardziej jeśli w grę wchodzi zaoszczędzenie opon. Zespół skupia się obecnie na walce z Rosbergiem. I tu dopatrywałbym się logiki w zastosowanej taktyce. Wydaje mi się , że chodzi tu o późniejsze zjechanie na pit stop , niż kierowca Merca. Akurat w tym aspekcie Mercedes robi Renię na szaro i to od dłuższego czasu. Wiedza, ile sekund rywal stracił w pit stopie, wydaje się być bezcenną. A pit stopy Renia ma, jakie ma:/ I tu mechaników smagnąłbym bacikiem po "szyneczkach":)) Być może się mylę - zobaczymy to dzisiaj ;) Pozdrówka


avatar
Skalpel_amg

26.09.2010 08:51

0

Na weather.com podane jest, że jest 60% szans na burze z ulewami, widowisko bedzie wieksze, ale boje sie ze w tej sytuacji moze wygrac ktos ktona to nie zalsuzy.


avatar
dziarmol@biss

26.09.2010 09:20

0

140. zenobi29 Miło poczytać mimo wszystko optymistyczne a i realistyczne podejście do "tematu" Renault Kubica. Jeżeli masz rację a zdaje się że masz niestety ( w sensie ponurych widoków rozwojowych ) to zapowiedzi "Bulionera" o lepszej drugiej połowie możemy między bajki włożyć skoro Mercedes który zaniechał rozwoju bije na łeb zespół który rzekomo cały czas się rozwija ;-)) Ten swój wpis nr31 pisałem pod wpływem emocji . Tak naprawdę nie wiemy czy gdyby Robert zrobił jeszcze jedno pomiarowe kółko na tych "nówkach" to poprawiłby swoją pozycję czy też nie, choć z reguły drugie podejście Kubica miał prawie zawsze lepsze, a tak w sumie mogli w ogóle nie wyjeżdżać na pomiarowe okrążenie, wówczas oponki byłyby w ogóle nie tknięte tyle tylko że w wyścigu to nie ma żadnego znaczenia jadąc ze środka stawki ;-)) Przekonasz się o tym już niedługo. Jestem pełen obaw co do dzisiejszego GP jak i następnych pozdrawiam ;-))


avatar
jar188

26.09.2010 09:35

0

Przekomibnowali i tyle, zresztą sam Eric Boullier przyznał,ze obrali złą taktykę i nie ma co tutaj upiększać czy dorabiać innej teorii. Nawet najlepszemu kierowcy mogło się zdarzyć przejachać gorzsze kółko i z Robertem też istniała taka obawa, tym bardziej, że ostatnio kilka razy w Q3 uzyskiwał gorsze czasy niż w Q2. Tor w Singapurze- wiadomo wyprzedzać się tam nie da i będziemy mieć korowód z licznymi zapewne kraksami i to tak naprawdę może przesądzić o końcowych pozycjach i jeżeli gdzieś to włąsńie tutaj upatruję szanse Roberta, jeżeli pojedzie max kołek na pierwszym komplecie, przez wydarzenia na torze m,oże sięprzesunąć do przodu. Nie mniej taktyka jednego kółka zxawsze będzie złą (chyba, że i tak max mogl;iby mieć 10 pozycję) i bardzo przypomina mi niestety czasy BMW, gdzie zamiast walcvzyć zaczeli kombinować, za dużo kombinować.


avatar
jar188

26.09.2010 09:38

0

Trochę błedów się wkradło, sorry, ale z rana pisanie i te okienko wciąż takie mikroskopijne. @Kempa, czy nie da rady trochę tego zwiększyć???


avatar
bonbka

26.09.2010 09:46

0

97McLfan,jestem,i znowu trolujesz?,napisz gdzie pisałem o podium


avatar
seb_1746

26.09.2010 09:46

0

a temu co z tą ręką? przecież wojna się już dawno skończyła


avatar
frog

26.09.2010 09:46

0

@125.wolak Nie Vetell tylko Vettel Nie Weberr tylko Webber Nie Ronsberg tylko Rosberg Nie Butonn tylko Button Nie Barichello tylko Barrichello Nie Pietrov tylko Pietrow lub Petrov Nie Kobajasi tylko Kobayashi


avatar
pjc

26.09.2010 10:10

0

@seb_1746 po prostu jakiś laik zapytał: który z Was to Vettel?


avatar
mac7

26.09.2010 10:11

0

124. razor1 Mi tem scenariusz się bardzo podoba :)))


avatar
fankaVettela

26.09.2010 10:16

0

146. seb_1746, "przecież wojna się już dawno skończyła" - dobrze, że mi uświadomiłeś, bo właśnie się zastanawiałam gdzie jego mundur i dlaczego nie ma ze sobą broni...


avatar
dakob2

26.09.2010 10:24

0

Ja myśle, że Alonso nie dojedzie, bo mu slnik padnie i to będzie najciekawsza część wyścigu. Chyba, że będzie padać:)


avatar
type-r

26.09.2010 11:22

0

131. rbej - jak najbardziej popieram, Hamilton to obecnie jedyny kierowca z czołówki, który potrafi walczyć, nie biorę pod uwagę Vettela, bo on z kolei chce pojechać szybko, tylko brakuje mu wyobraźni. Trzymam kciuki za Kubicę, ale wydaje mi się że jak zacznie na 8 tak na 8 skończy, o ile nikt go przy okazji nie objedzie. W Bejcy i owszem dostawał "baty" od zespołu, ale moim zdaniem tam wyciskał z bolidu o wiele więcej, teraz jeździ jak kierowca ze środka stawki, czyli nijak...


avatar
gilek1990

26.09.2010 11:57

0

Alonso walczy :D ale, że nie ma już nowych silników więc o majstra ciężko będzie ;p i dobrze. oby dziś popadało troszkę to będzie ciekawie. Robert będzie walczył, wszystko jest możliwe. sam się sobie dziwie ale chciałbym żeby wygrał Hamilton (jeśli Robert nie da rady ;p) jeszcze 2 godziny....


avatar
fankaVettela

26.09.2010 12:10

0

"Bycie wyżej pomogłoby bardziej, ale oczywiście w wyścigu wciąż może zmienić się kilka rzeczy. Mam tu na myśli Fernando, który dwa lata temu startował tu z 15. pola a wygrał wyścig" - powiedział 23-letni Niemiec. Uśmiechnął się i przerwał; reporterzy zaczęli się śmiać, ponieważ zdali sobie sprawę, że Vettel odnosi się do słynnego wyścigu z 2008 roku, kiedy to Nelsinho Piquet celowo rozbił się, by w odpowiednim momencie na tor wyjechał samochód bezpieczeństwa dla jego hiszpańskiego partnera. "Twarz Alonso wpasowała się w kombinezon Ferrari" - napisał David Tremayne na łamach dziennika 'The Independent'. hahahahaha , jak ja lubie to jego poczucie humoru :P


avatar
badzio

26.09.2010 12:15

0

Czy Willjams i Mercedes są leprze od Renualt ? Raczej wątpię. Na całość wyścigu składa się strategia, ustawienie bolidu i oczywiście kierowca. Wiem , Ameryki nie odkryłem ale wiele osób o tym zapomina. Ciągle słyszę Robert ma najlepsze tempo wyścigu, Robert najmniej zużywa opony dba o silnik same superlatywy ale nic z tego nie wynika nuda! Niech zedrze opony ,niech rozbije bolid , niech zarżnie silnik wtedy będzie można powiedzieć ,że zrobił wszystko. Życzę Robertowi podium , jak się ktoś rozbije np. Hamilton lub Vettel jest to realne. No i nie zapomnijmy i jak nie nawalą w pit stopie Pozdrawiam.


avatar
bonbka

26.09.2010 12:26

0

155.badzio,jakby zarżnął silnik albo opony a nie daj bóg się rozbił to co niektórzy tutaj zjedliby go z butami.Jeżeli według Ciebie waleczność polega na rozbiciu się no to gratuluję wiedzy na ten temat.No ale o waleczności pisano już tutaj wiele i jeżeli ktoś tego nadal nie rozumie to nie ma sensu się produkować. Również pozdrawiam


avatar
peeroF1

26.09.2010 12:28

0

nawet jak teraz spadnie duzo deszczu a na wyscig przestanie to bedzie ciekawie bo wolno schnie ;d


avatar
badzio

26.09.2010 12:39

0

bonbka; nie czujesz tematu i chyba nie jesteś na bierząco. Vettel ,Hamilton , Alonso nie rozbijają bolidów celowo to chyba jasne ale ryzykują i dlatego są wyżej od Roberta a nie tylko dlatego ,że mają leprze bolidy. Jestem Fanem Roberta a nie fanatykiem mała krytyka mu nie zaszkodzi. Pozdrawiam


avatar
Marti

26.09.2010 12:42

0

@ 140. zenobi29 - witaj obi :) Ty jak zwykle optymistycznie :) ale mnie się jednak wydaje, że nie ma sensu usprawiedliwiać takiej taktyki. Zwyczajnie przekombinowali. Wysyłać kierowcę tylko na jedno kółko pomiarowe to wielkie ryzyko, mógł trafić na jakiegoś marudera i po ptakach. Tym bardziej jeśli drugie kółko pomiarowe ma lepsze tak jak pisze m.in dziarmol. Pewnie, że nie zdołałby wykręcić jakiegoś cudownego czasu, ale może wykrzesał by te dwie dziesiąte i zakwalifikował by się przed Rosbergiem, i startował by z czystej strony. Szczerze wątpię, aby Robert ukończył wyścig przed Rosbergiem (to oczywiście jest moje realne podejście do sprawy), a w cudeńka taktyczne ze strony Renault nie wierzę. Co z tego jeśli zjadą na stop za Rosbergiem, jeśli wykarasają się z niego za pół godziny??? ;-))) Nie wiem, czy wczoraj oszczędzali opony z wyboru czy raczej z przymusu, czy nie został im tylko jeden komplet świeżych na jedną pomiarówkę. Powiedzmy sobie otwarcie - pod tym kątem to fajtłapy. Na mechaników obsługujących pit stop przydał by się nie tylko bacik, ale wielki bat! ;) Poza tym wydaje mi się (tak jak innym), że Mercedes nie zaprzestał rozwoju tegorocznego bolidu. Jakieś części będą przywozili, wyraźnie dobieraja się do Renault i może nawet uda im się pokonać ich w klasyfikacji konstruktorów. Zobaczymy jak będzie, pewne jest tylko, że team Roberta wyraźnie spuścił z tonu. W normalnych warunkach nie ma dzisiaj szansy na dobry wynik. Tylko kolizje i SC może ich uratować. Zobaczymy jak się wyścig rozegra. Pozdrowionka i fajnego wyścigu życzę :)


avatar
Marti

26.09.2010 12:44

0

* fajtłapy w boxie (ten fragment miał kończyć pierwszy akapit) :)


avatar
dziarmol@biss

26.09.2010 12:51

0

159. Marti - No to już zakrawa na cud ;-))) Drugi raz podobnie myślimy ;-))) pozd.


avatar
davidbanas

26.09.2010 12:53

0

Jak jest pogoda? Tor suchy czy popadało chociaż troskę?


avatar
type-r

26.09.2010 12:57

0

badzio - o to właśnie chodzi, RK nie naciska tylko jedzie, aby dojechać, jak na utalentowanego kierowcę to trochę za mało..., a kolega bonbka bierze sobie temat rozbijania bolidu za bardzo do siebie i niepotrzebnie się napina, pewnie że nikt nie życzy Kubicy wypadku, ale niech chłopak przynajmniej pokaże co potrafi. Pozdrawiam.


avatar
davidbanas

26.09.2010 12:59

0

Panowie jak pogoda nad torem????


avatar
Marti

26.09.2010 13:02

0

@ 161. dziarmol - niemożliwe, co? Ty się już chyba starzejesz, innego wytłumaczenia nie ma ;))) pozd :) @ 154. fankaVettela - tylko gdy inni się śmieją z Vettela, to wtedy on nie wykazuje się takim poczuciem humoru ;)) @ 164. davidbanas - nie pada


avatar
MaCieQ

26.09.2010 13:20

0

Właśnie, rok temu hamulce nie wytrzymywały pełnego dystansu, tym razem może być podobnie, dodając fakt, że startują bardzo ciężkimi bolidami, także zużycie opon (chyba) ma jakieś znaczenie dla zużycia hamulców


avatar
bonbka

26.09.2010 13:34

0

Ej nie napinam się,spokojnie.Oczywiście że krytyka to nic złego i nie jestem zaślepiony Robertem,chodzi mi o to że dobry kierowca potrafi wyciągnąć maximum z samochodu nie rozbijając go,wiem że wygląda to nudno.Dla Was jazda na maksa jest tylko wtedy kiedy ktoś się rozbije,jest to wtedy dla Was dowód na to że ten kierowca potrafi wyciągnąć wszystko z samochodu,ale to bzdura.


avatar
szmalec

26.09.2010 13:38

0

Wielkie gratulacje dla wielkiego Michaela Schumachera.Widac juz depcze Kubicy po pietach a w przyszlym sezonie wybije reszte niby kierowcow.Mam nagrane jego wspaniale walki na torze.Widac ze nie bardzo odpowiada mu lalusiowaty styl jazdy reszty czolowki.Jedynm godnym przeciwnikiem jest Hamilton, ktory deklasuje reszte swoim wspanialym stylem jazdy.Bardzo mi przypomina kierowcow sprzed lat.Teraz to jest przedszkole i damulki za kierownicami, ktore sterowane sa przez 100 komputerow z boksow.Przypomina mi to warzywa podpiete do respiratorow.No ale takie czasy...


avatar
Janosoprano

26.09.2010 13:49

0

@165-Marti-co do Vettela to on właśnie, gdy ktoś z niego żartuje to robi się też koloru swojego kombinezonu;) Tak jak Alonso;)


avatar
Marti

26.09.2010 13:59

0

;-)))


avatar
Jacu

26.09.2010 14:01

0

Marti, Dziarmol, Zenobi29 - witam po dłuższej absencji ;). Trudno nie zgodzić się z waszymi wcześniejszymi komentami ale trzeba by dodać ,że brak rozwoju Renault może sugerować, iż już wiekszość sił skupiają na R31. W przeciwieństwie do najbliższego rywala (Merca) maja znacznie ograniczone środki zwłaszcza po zeszłorocznym zmniejszeniu udziału macierzystej firmy. Co prawda zawsze działali na mniejszym zapleczu i finansach w porównaniu z największymi, ale dawali rade. W tej chwili mówi się o zwiększeniu wsparcia przez Renault ale to tylko plotki. Zatem nie ma się co spodziewać już cudów do końca sezonu - niestety lepiej raczej nie będzie. Co do kwalifikacji to nie tylko o oszczędzanie opon chodziło - o silnik też ;). Chociaż tu tragedii nie ma - ma jeszcze dwa nowe w zapasie. No zaraz wyścig wiec życzę wszystkim emocji ;)...


avatar
saint77

26.09.2010 14:07

0

Szkoda Heidfelda....


avatar
el_diablo

26.09.2010 14:10

0

Ale Massa odrobi


avatar
mark.

26.09.2010 14:24

0

Massa jedzie swoje... ciekawe kiedy i czy w ogóle Kubica łyknie Rosberga ;]


avatar
Adamex

26.09.2010 14:47

0

Nie ma szans że się zmieszczą w 2 godzinach


avatar
el_diablo

26.09.2010 15:02

0

Dzieciak znów stracił zimną krew


avatar
noke54

26.09.2010 15:06

0

Senna to jest talent czystej wody :)


avatar
saint77

26.09.2010 15:07

0

I dupa..... SC i znowu niepomyślnie dla Robsona.....


avatar
nietopereek

26.09.2010 15:11

0

żałosne strategie Renault... Kubica jechał słabe czasy ponad 10 okrążeń już, oni zamiast go wysłać na zmiany, by na świeżych oponach kręcił niezłe czasy to czekali na zbawienie, tak samo z kwalifikacjami, zawsze prawie zdymią


avatar
augen

26.09.2010 15:12

0

179. nietopereek dokładnie, pit stop Roberta powinien być conajmniej 5 kółek wczesniej


avatar
augen

26.09.2010 15:14

0

chociaz tyle dobrze, że Rubens nie wyprzedził go w Pit-stopie :)


avatar
augen

26.09.2010 15:15

0

a Hamilton jak zwykle...


avatar
saint77

26.09.2010 15:15

0

Ależ nam życie dostarcza wrażeń.


avatar
el_diablo

26.09.2010 15:16

0

Tragedia Hamiltona !


avatar
jar188

26.09.2010 15:16

0

@ 178. saint77 JAKIE NIE POMYŚLNIE !!! Pisze takie głupoty jak gadają komentatorzy!! Robert był wolniejszy o 4 SEK na kółku, błędem było zjeżanie tak późno na zmianę. LT trzeba obserwować.


avatar
jar188

26.09.2010 15:17

0

wolniejszy od Rosberga


avatar
grzes12

26.09.2010 15:17

0

Hamilton - stare demony wróciły !!!


avatar
augen

26.09.2010 15:18

0

na powtórce widać że to Webber wiechał w Hamiltona


avatar
jar188

26.09.2010 15:19

0

@187. grzes12, nie wróciły, błąd \Webbera.


avatar
Ravfaaaaa

26.09.2010 15:19

0

Schumacher zrobił to samo co Webber...


avatar
_syler

26.09.2010 15:19

0

webber powinien dostać kare


avatar
orinocoPL

26.09.2010 15:25

0

Webber pokazal, ze ma jaja :-)


avatar
dody

26.09.2010 15:31

0

Stupid fucking Weber


avatar
mark.

26.09.2010 15:31

0

webber pokazał że jest ninja! :D


avatar
el_diablo

26.09.2010 15:34

0

Co to za akcja w tej Renówce?


avatar
Tempter

26.09.2010 15:34

0

Cholera jasna...opona....


avatar
augen

26.09.2010 15:34

0

a myślałem że gorzej już byc nie może ;(


avatar
_syler

26.09.2010 15:34

0

pewnie kapec


avatar
Tempter

26.09.2010 15:34

0

Z tego co widziałem Robcio otarł się chyba o ścianę albo na coś najechał,bo prawe tylne koło mocno oberwało...


avatar
Tempter

26.09.2010 15:35

0

Czy ten facet zawsze musi mieć takiego pecha? ;(


avatar
saint77

26.09.2010 15:35

0

Ja nic z tego nie rozumiem..... Ktoś to kuma?


avatar
nietopereek

26.09.2010 15:35

0

Opony z chin, Webber 50 kółek na 1 oponach, Kubicy wytrzymały 10-15.


avatar
saint77

26.09.2010 15:36

0

I znowu klapa.....


avatar
ris

26.09.2010 15:36

0

I po herbacie................ :-(


avatar
brusss_2008

26.09.2010 15:36

0

czego tu nie rozumiecie ?? kubica zrobił rekord w 2 sektorze przesadzil otarł się o bandę i przebił oponę tylnią


avatar
głodny

26.09.2010 15:37

0

A co to się porobiło z tylnum prawym kołem u Roberta jakieś takie kolorowe było


avatar
nietopereek

26.09.2010 15:38

0

Hamilton się wkurzy, że Webber bez kary


avatar
noke54

26.09.2010 15:39

0

narzekamy, że Kubica nie wyprzedza podczas wyścigu to teraz ma okazję, jako pierwszy już był Alguersuari


avatar
mark.

26.09.2010 15:39

0

@202. nietopereek z tego co się orientuję, to opony z Japonii a nie z Chin xD


avatar
Tempter

26.09.2010 15:39

0

No cóż na otarcie łez pozostaje mi gorzka porażka Hamiltona ;) Mam gdzieś czy Webber dostanie karę czy nie.Ważne,że Hamilton po raz kolejny przeszarżował i tym samym skutecznie pozbawia się szans na majstra ;)


avatar
saint77

26.09.2010 15:39

0

Możecie mówić co chcecie, ale od chwili przedłużenia kontraktu z Renault Kubica ma ciągle pecha. To nie spisek tylko przypadek, nie ma wyścigu łącznie ze SPA żeby coś się nie zwaliło temu człowiekowi na głowę.


avatar
mark.

26.09.2010 15:42

0

@211. saint77 też zauważyłem że Kubica ma coraz więcej "szczęścia" po wyścigu w SPA.


avatar
augen

26.09.2010 15:43

0

na prostej Buemi strasznie odjeżdża Robertowi


avatar
noke54

26.09.2010 15:44

0

no proszę, jak Robert chce to potrafi :)


avatar
Tempter

26.09.2010 15:44

0

Świetnie Robert! I niech ktoś mi powie,że Kubica nie umie wyprzedzać ;)


avatar
głodny

26.09.2010 15:45

0

no fakt Robert nie umie wyprzedzać ;-)


avatar
Tempter

26.09.2010 15:45

0

No to teraz Witek.Pewnie Boullier każe mu przez radio "oszczędzać paliwo" :P


avatar
wolak

26.09.2010 15:45

0

Co to Renówka robi z Kubicą i Wogóle Weberr kara powina być przejazd przez aleję serwisową Hamilton ostatnio same przechy nieudana 2 część zezonu to już 3 wyscig nieukończony w Węgrzech nie ukończył na Moncy nieukończył i w Singapurze nieukończył w Spa tez było blisko nieukończenia i tytuł się odala a z kubicą to już komedia zespól gorszy niz Bmw


avatar
mark.

26.09.2010 15:45

0

teraz ciekawe... team order czy normalnie go weźmie ; D


avatar
głodny

26.09.2010 15:46

0

i pytanie czy w Renault będzie TO


avatar
Tempter

26.09.2010 15:46

0

Robson już łyknął "Rakietę" :P


avatar
orinocoPL

26.09.2010 15:46

0

No, i Witek nieco przyblokowal Buemi'ego. Choc raz sie przydal.


avatar
głodny

26.09.2010 15:46

0

I po sprawie


avatar
augen

26.09.2010 15:46

0

będzie ok, jak będzie tak walczył z Ferrari czy innymi Redbulami


avatar
noke54

26.09.2010 15:47

0

to co, teraz Felipek? :)


avatar
Tempter

26.09.2010 15:47

0

@218: Akurat opona to był najprawdopodobniej całus ze ścianą na skutek błędu Roberta ;)


avatar
orinocoPL

26.09.2010 15:47

0

A TO? Moze... poczekamy co powiedza sedziowie.


avatar
saint77

26.09.2010 15:47

0

A co TO dałoby Renault w tym przypadku? Bez przesady, to tylko 1 punkt....


avatar
augen

26.09.2010 15:48

0

o proszę jak na zawołanie ;)


avatar
Ravfaaaaa

26.09.2010 15:48

0

Robert szaleje :D


avatar
Tempter

26.09.2010 15:48

0

Haha Massa wzięty ;) Robert pięknie ;)


avatar
głodny

26.09.2010 15:48

0

I prosze ile dziś to Robert sobie powyprzedzał jak narazie


avatar
PrzemoS1993

26.09.2010 15:48

0

No i gdzie są te pizdy co twierdza że robert wyprzedzać nie umie ?


avatar
saint77

26.09.2010 15:48

0

No oczom nie wierzę:)))))))


avatar
mark.

26.09.2010 15:48

0

i bardzo dobrze... niech Robert stanie się ninja ;D


avatar
orinocoPL

26.09.2010 15:49

0

NO I GDZIE SA CI TWIERDZA ZE ROBERT NIE WYPRZEDZA?


avatar
Tempter

26.09.2010 15:49

0

Ładnie się musiał Robcio wku....rzyć ;) To prawdziwy fighter ;)


avatar
saint77

26.09.2010 15:49

0

Hulkenberg następny:)))


avatar
noke54

26.09.2010 15:49

0

Po tych manewrach Kubicy Polacy będą w ekstazie ;)


avatar
Tempter

26.09.2010 15:50

0

ROBSON!!!!


avatar
Ravfaaaaa

26.09.2010 15:50

0

Bierze ich jak chce :D


avatar
saint77

26.09.2010 15:50

0

A następnie Suttil:)))))


avatar
głodny

26.09.2010 15:50

0

Mimo świerzych opon to wielkie brawo dla KUBICY


avatar
orinocoPL

26.09.2010 15:50

0

jESZCZE JEDEN! Jeszcze jeden!


avatar
Janosoprano

26.09.2010 15:50

0

Powiem szczerze-że ładne widowisko (mimo wszystko)...


avatar
mark.

26.09.2010 15:50

0

lol... ładnie wziął Hulkenberga ; D widzieliście jak czerwone są hamulce przy tym wyprzedzaniu? zarąbiście to wyglądało ;D


avatar
Tempter

26.09.2010 15:50

0

No to teraz Sutil a potem...niech pędzi na złamanie karku ;) Dużo do stracenia nie ma ;)


avatar
PrzemoS1993

26.09.2010 15:51

0

aaaaaaaaaaa Robert !


avatar
mark.

26.09.2010 15:51

0

Sutil bez szans :D


avatar
saint77

26.09.2010 15:51

0

Jest tu może McLfan???? Jest tu może McLfan???? Jest tu może McLfan???? Jest tu może McLfan????


avatar
augen

26.09.2010 15:51

0

ale jedzie!! Emocje jak by walczył o mistrza:)


avatar
PrzemoS1993

26.09.2010 15:51

0

Jak wziął Sutila !


avatar
Tempter

26.09.2010 15:51

0

Dawaj Robert jeszcze Rubens!!!! ;)


avatar
orinocoPL

26.09.2010 15:51

0

Another one bites the dust...


avatar
van_daal

26.09.2010 15:52

0

Coś pięknego!


avatar
noke54

26.09.2010 15:52

0

Taaa no co z tego że będzie na mecie 7, a nie 6. Przynajmniej Kubica daje nam trochę emocji, zamiast wlec się za Rosbergiem


avatar
ris

26.09.2010 15:52

0

Robert trochę poprawił nam chumor :-)


avatar
Tempter

26.09.2010 15:53

0

Ja bym na jego miejscu powalczył o najszybsze okrążenie ;) Dawno nie widziałem,żeby ktoś tak czysto wyprzedzał na torze ulicznym ;)


avatar
mariusz-f1

26.09.2010 15:53

0

BRAWO ROBERT !!!


avatar
van_daal

26.09.2010 15:53

0

Brawo! Mam nadzieję, że sceptycy, którzy nie wierzą w możliwości RK zrewidują nieco swoje poglądy :) Pozdrawiam


avatar
Ravfaaaaa

26.09.2010 15:53

0

Ciekawe jaką stratę do Rubensa będzie miał Robert na mecie


avatar
saint77

26.09.2010 15:53

0

Schumi gentelmen.....


avatar
Tempter

26.09.2010 15:54

0

Robert to twardy sukinsyn jeśli chodzi o walkę i ja wiem o tym od dawna ;) Dzięki Bogu teraz możecie się przekonać o tym na własne oczy ;)


avatar
augen

26.09.2010 15:55

0

może teraz pora na SafetyCar


avatar
głodny

26.09.2010 15:55

0

O tak dziś Robson 6 łyknoł na kolacje , i co i gdzie są Ci co twierdzą ,że Robert wyprzedzać nieumie. Nawet SZMALEC dzisiaj powinien być zadowolony


avatar
PrzemoS1993

26.09.2010 15:55

0

dawać mi tu szmalca, i tych innych poje*ów...


avatar
mariusz-f1

26.09.2010 15:56

0

Ataru i McLfan - Jesteście tu ?


avatar
Tempter

26.09.2010 15:56

0

@264: to byłoby zbyt piękne,ale może coś Vettelek odstawi ;)


avatar
mark.

26.09.2010 15:56

0

@ 263. Tempter teraz... ale gdzie się to podziało we wcześniejszych wyścigach? nawet za bardzo nie walczył jak go wyprzedzali ;x


avatar
Ravfaaaaa

26.09.2010 15:56

0

Największy opór stawiał Robertowi Buemi, reszta się szybko poddała. 264. augen SC w tym momencie wyścigu już by go zakończył


avatar
thc26

26.09.2010 15:56

0

szmalec meczy teraz zwierza


avatar
Tempter

26.09.2010 15:57

0

Hejterzy zamkną swoje jadaczki na Dłuuuuuuugi czas po dzisiejszym występie Roberta.Mam nadzieję,że jest Wam teraz łyso ;)


avatar
Ravfaaaaa

26.09.2010 15:58

0

Kubica już chyba trochę odpuścił, jego strata do Barrichello nie zmniejsza się


avatar
mark.

26.09.2010 15:58

0

@272. Tempter ja nie wątpię w Roberta... tylko nie ide jak ślepy baran za swoim zdaniem jak widzę co czasem robi Kubica na torze ;X


avatar
głodny

26.09.2010 15:59

0

UUuu pożar w Lotusie


avatar
Tempter

26.09.2010 16:00

0

Kovalainen się jeszcze w Strażaka zabawił pod koniec :P


avatar
PrzemoS1993

26.09.2010 16:00

0

ladne jaja...


avatar
augen

26.09.2010 16:00

0

i KOv sam gasi swoje auto !!


avatar
mark.

26.09.2010 16:00

0

szkoda Lotusa... była szansa na 13. miejsce ;/


avatar
orinocoPL

26.09.2010 16:00

0

Heikki twardziel! Istny strazak sam.


avatar
thc26

26.09.2010 16:01

0

no vettel chyba powinien dostac kare zblizyl sie bardzo przy zoltej


avatar
mark.

26.09.2010 16:01

0

ogólnie służby porządkowe od pierwszego treningu się opierdzielają... albo reagują po minucie, albo kierowcy sami robią to co powinni oni robić ;/


avatar
Tempter

26.09.2010 16:03

0

Heh ja myślałem,że to porządkowi pomagali Heikkiemu a tu ekipa strażaków z Red Bulla do akcji wkroczyła ;)


avatar
zenobi29

26.09.2010 16:59

0

@Marti ; dziarmol@biss - chyba miałem rację:)) SC nie tylko nie pomógł , a wręcz zaszkodził Robertowi w obranej strategii. Po prostu pech! Rosberg wyjechał w paskudnym towarzystwie(czyt. maruderzy) i była szansa!!! Na to liczyło Renault. SC w tym momencie okazało się być pechem nad pechy Roberta i Reni. MECHANIKÓW łoiłbym , nie bacikiem, nie batem...........a BATOGIEM!! A najlepiej BYKOWCEM!! Lepiej przylega!! Q..MAĆ!!!! Jestem wku...zły!!!


avatar
dziarmol@biss

26.09.2010 17:12

0

284. zenobi29 - do Francji niedaleko, a stamtąd przez kanał to i wpław do Enstone ;-)) I każdemu z mechaników po trzy bizuny w pośladki ;-)) strategom po cztery, według szarży ;-)) pozd.


avatar
dziarmol@biss

26.09.2010 17:13

0

@jacu z tego co pamiętam wyjeżdżałeś na urlop ;-)) Dość dawno temu, pozazdrościć długości ;-)) pozd.


avatar
zenobi29

26.09.2010 17:14

0

He he he ....lubię to Twoje poczucie humoru dziarmol@bisss:))) I uszczypliwe i trafne he he he ......


avatar
zenobi29

26.09.2010 17:29

0

Siemka @Jacu :))


avatar
dziarmol@biss

26.09.2010 17:41

0

No ja wzorem mistrza staram się nadążyć ;-)) Ja pamiętam jeszcze Twój wpis o płonących pochodniach ;-))A wracając do GP to przyznasz @obi że Robert ma pecha do mądrych zespołów w sensie strategicznym, w zamian poczęstował nas wspaniałymi akcjami ;-)) . Widać było w tych jego manewrach złość wyścigową, może zespół przykładem Roberta zacznie mądrzej pracować nad bolidem i co najważniejsze w pitstopach ;-) A jak nie to jak wyżej ;-)) Ja pływać umiem ;-)) pozd.


avatar
zenobi29

26.09.2010 18:31

0

Ooo !! Co racja , to racja ;)) Emocje jeszcze w tej chwili buzują we mnie "bursztynowymi bąbelkami" ;)) Robert był niekwestionowanym bohaterem końcówki wyścigu. Poczytamy o tym "na tygodniu" w prasie angielskiej:))


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu